Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Svømmeduelighed og elevernes oplevelse af læring

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Vis graf over relationer

Denne rapport indgår i en serie på i alt 10 udgivelser, som hver især belyser forskellige aspekter af Alle skal lære at svømme og grundskolens svømmeundervisning mere generelt. Alle udgivelser er tilgængelige på allesvømmer.dk.
Denne delrapport har særligt fokus på at præsentere resultaterne vedrørende svømmeduelighed og elevernes oplevelse af læring. Ambitionen er, at denne og de øvrige rapporter kan tjene som oplæg og inspiration til udvikling af grundskolens svømmeundervisning. Resultaterne fra evalueringen sigter mod at være relevante og brugbare for de undervisere, som står med det daglige ansvar for at gennemføre og nytænke skolens svømmeundervisning.
SprogDansk
Udgivelses stedOdense
ForlagDansk Svømmeunion
Antal sider32
ISBN (Elektronisk) 978-87-93704-05-3
StatusUdgivet - 1 jun. 2018

    Forskningsområder

  • svømning, svømmeduelighed, skolesvømning, læring, svømmetest, børnesvømning
  1. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Technosvøm

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  2. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Åbent vand

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  3. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Eksperimentarium

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  4. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Udvikling og evaluering

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  5. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisnings i skolen - Alle skal lære at svømme: Multisvøm

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Vis alle »