Thomas Skovgaard

Thomas Skovgaard

Thomas Skovgaard

Lektor, centerleder, ph.d.

Campusvej 55

5230 Odense M

Danmark

Telefon: 65503428Mobiltelefon: 24984064

Vis graf over relationer

  1. 2018
  2. Accepteret/In press

    Teacher-perceived barriers and facilitators for using classroom-based physical activity: Results from a mixed methods study

    Knudsen, L. S., Skovgaard, T. & Bredahl, T. V. G., okt. 2018, (Accepteret/In press) 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  3. Udgivet

    The Danish 2018 Report Card on Physical Activity for Children and Youth

    Johansen, D. L. N. & Skovgaard, T., 10 aug. 2018

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  4. Udgivet

    Techno-swim: Integrating tablets as a tool in school swimming

    Jeppesen, L. S., Skovgaard, T., Runge Larsen, L. & Junggren, S. E., 6 jun. 2018

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  5. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Svømmeduelighed og elevernes oplevelse af læring

    Runge Larsen, L., Koch, S., Jeppesen, L. S., Lüders, K. & Skovgaard, T., 1 jun. 2018, Odense : Dansk Svømmeunion. 32 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  6. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Technosvøm

    Junggren, S. E., Jeppesen, L. S., Runge Larsen, L., Lüders, K. & Skovgaard, T., 7 maj 2018, Odense : Dansk Svømmeunion. 44 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  7. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Åbent vand

    Junggren, S. E., Jeppesen, L. S., Runge Larsen, L., Lüders, K. & Skovgaard, T., 4 maj 2018, Odense: Dansk Svømmeunion. 44 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  8. Accepteret/In press
  9. Udgivet

    Implementing physical activity policies in Danish primary schools: A four step modified Delphi study

    Johansen, D. L. N. & Skovgaard, T., 30 apr. 2018

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskning

  10. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Udvikling og evaluering

    Jeppesen, L. S., Runge Larsen, L., Junggren, S. E., Koch, S., Lüders, K. & Skovgaard, T., 9 apr. 2018, Odense: Dansk Svømmeunion. 92 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  11. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisning i skolen - Alle skal lære at svømme: Eksperimentarium

    Junggren, S. E., Jeppesen, L. S., Runge Larsen, L., Lüders, K. & Skovgaard, T., 9 apr. 2018, Odense: Dansk Svømmeunion. 36 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  12. Udgivet

    Nye veje til svømmeundervisnings i skolen - Alle skal lære at svømme: Multisvøm

    Junggren, S. E., Jeppesen, L. S., Runge Larsen, L., Lüders, K. & Skovgaard, T., 9 apr. 2018, Odense: Dansk Svømmeunion. 36 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  13. E-pub ahead of print
  14. Udgivet

    Physical Education and School Sport in Denmark: New pathways and possibilities

    Johansen, D. L. N. & Skovgaard, T., 5 feb. 2018

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  15. Udgivet
  16. Udgivet
  17. Udgivet
  18. Udgivet
  19. Udgivet

    Sustainable implementation of school-based physical activity: A four-stage Delphi consensus process

    Johansen, D. L. N., Skovgaard, T., Troelsen, J., Møller, N. C. & Østergaard, L., 2018, s. 170-171 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  20. Udgivet

    The Impact of Leadership on Implementation of School-based Physical Activity Interventions

    Skovgaard, T., Smedegaard, S. & Christiansen, L. B. S., 2018

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  21. Udgivet

    Trivsel og bevægelse i skolen

    Smedegaard, S. & Skovgaard, T., 2018, Motion og bevægelse i skolen. Jensen, J-O., Taarsted Jørgensen, H. & Stilund Volshøj, E. (red.). Hans Reitzels Forlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  22. Udgivet
  23. Accepteret/In press

    Understanding teachers’ motivation for using physical activity in teaching from a self-determination perspective: Results from a mixed methods study.

    Knudsen, L. S., Skovgaard, T. & Bredahl, T. V. G., 2018, (Accepteret/In press)

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  24. Udgivet

    Use of research evidence in policymaking in three Danish municipalities

    Jakobsen, M. W., Lau, C. J., Skovgaard, T., Hämäläinen, R-M. & Aro, A. R., 2018, I : Evidence and Policy. 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  25. Udgivet
  26. 2017
  27. Udgivet

    Implementation and impact of in-class physical activities in a positive mental health perspective

    Christiansen, L. B. S., Holt, A-D., Smedegaard, S. & Skovgaard, T., 15 nov. 2017 1 s.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste