Linda Ahrenkiel

Linda Ahrenkiel

Linda Ahrenkiel

Projektkoordinator

Vis graf over relationer

  1. 2016
  2. Udgivet

    Achieving Scientific Literacy through Science Camps

    Ahrenkiel, L. 2016

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  3. Udgivet

    An inquiry approach and science activities in kindergarten

    Ahrenkiel, L. 2016

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  4. Udgivet

    Bør Science stå på egne ben i dagtilbuddene?

    Ahrenkiel, L. & Petersen, M. R. 1 jun. 2016 I : Mona. 2016, 2, s. 91-96

    Publikation: ForskningKommentar/debat

  5. Udgivet

    Didaktisk rekonstruktion og samarbejde i naturfag

    Ahrenkiel, L. & Petersen, M. R. 2016 Professionelle læringsfællesskaber og fagdidaktisk viden. Albrechtsen, T. R. S. (red.). Dafolo Forlag A/S, Kap. 7, s. 151-163 (Undervisning og læring).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  6. Udgivet

    Effekter af en Science Camp

    Ahrenkiel, L., Christensen, M., Caspersen, S. & Grønlund, G. feb. 2016 I : Mona. 2016, 2, s. 7-25

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  7. 2015
  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Do Science Camps in Secondary School Affect Students’ Attitude toward Scientific Literacy?

    Ahrenkiel, L. 2015

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  10. Udgivet
  11. Udgivet
  12. Udgivet

    Science Camp: for Talented Lower Secondary School Students in Denmark

    Ahrenkiel, L., Wøhlk, E. & Adamsen, D. okt. 2015

    Publikation: ForskningPoster

  13. 2014
  14. Udgivet
  15. 2013
  16. Udgivet
  17. Udgivet

    Outreach aktiviteter: når studerende formidler

    Ahrenkiel, L. 2013 I : MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2013-2, s. 95-98

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  18. Udgivet

    Science Camp - lystigt eller lærerigt

    Ahrenkiel, L. & Albrechtsen, T. S. R. 19 mar. 2013

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  19. 2011
  20. Udgivet
  21. Udgivet