Linda Ahrenkiel

Linda Ahrenkiel

Linda Ahrenkiel

Projektkoordinator

Vis graf over relationer

  1. 2017
  2. Udgivet
  3. 2016
  4. Udgivet

    Achieving Scientific Literacy through Science Camps

    Ahrenkiel, L. 2016

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  5. Udgivet

    An inquiry approach and science activities in kindergarten

    Ahrenkiel, L. 2016

    Publikation: Forskning - peer reviewPoster

  6. Udgivet

    Bør Science stå på egne ben i dagtilbuddene?

    Ahrenkiel, L. & Petersen, M. R. 1 jun. 2016 I : Mona. 2016, 2, s. 91-96

    Publikation: ForskningKommentar/debat

  7. Udgivet

    Didaktisk rekonstruktion og samarbejde i naturfag

    Ahrenkiel, L. & Petersen, M. R. 2016 Professionelle læringsfællesskaber og fagdidaktisk viden. Albrechtsen, T. R. S. (red.). Dafolo Forlag A/S, Kap. 7, s. 151-163 (Undervisning og læring).

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  8. Udgivet

    Effekter af en Science Camp

    Ahrenkiel, L., Christensen, M., Caspersen, S. & Grønlund, G. feb. 2016 I : Mona. 2016, 2, s. 7-25

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  9. 2015
  10. Udgivet
  11. Udgivet

    Do Science Camps in Secondary School Affect Students’ Attitude toward Scientific Literacy?

    Ahrenkiel, L. 2015

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  12. Udgivet
  13. Udgivet
  14. Udgivet
  15. Udgivet

    Science Camp: for Talented Lower Secondary School Students in Denmark

    Ahrenkiel, L., Wøhlk, E. & Adamsen, D. okt. 2015

    Publikation: ForskningPoster

  16. Udgivet

    Science i børnehøjde

    Ahrenkiel, L. & Christensen, M. aug. 2015 85 s.

    Publikation: UndervisningKompendium/lecture notes

  17. 2014
  18. Udgivet

    Naturvidenskabelige Fodspor

    Ahrenkiel, L. (red.), Petersen, M. R. (red.), Michelsen, C. (red.), Wahlberg, M. (red.), Englert, A. (red.) & Christian, A. (red.) 2014 87 s.

    Publikation: UndervisningKompendium/lecture notes

  19. Udgivet
  20. Udgivet

    UNF Science Show Camp 2014: Kompendium

    Worm-Leonhard, M., Ahrenkiel, L., Laursen, J. S., Midtiby, H., Jensen, J. M., Roland Jarnhus, P., Johansen, C. S., Schmidt, H. E. & Jørgensen, N. F. 2014 Odense: Ungdommens Naturvidenskabelige Forening. 71 s.

    Publikation: UndervisningKompendium/lecture notes

  21. Udgivet

    UNF Science Show Camp 2014: Vejledninger

    Worm-Leonhard, M., Ahrenkiel, L., Laursen, J. S., Midtiby, H., Jensen, J. M., Jarnhus, P. R., Johansen, C. S., Schmidt, H. E. & Jørgensen, N. F. 2014 Ungdommens Naturvidenskabelige Forening. 97 s.

    Publikation: UndervisningKompendium/lecture notes

  22. 2013
  23. Udgivet
  24. Udgivet

    Outreach aktiviteter: når studerende formidler

    Ahrenkiel, L. 2013 I : MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2013-2, s. 95-98

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  25. Udgivet

    Science Camp - lystigt eller lærerigt

    Ahrenkiel, L. & Albrechtsen, T. S. R. 19 mar. 2013

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  26. Udgivet

    Studerendes læring gennem formidling - om at gøre svært stof lettere forståeligt for andre

    Ahrenkiel, L. & Albrechtsen, T. R. S. 2013 17 ting du kan gøre i din undervisning. Troelsen, R. & Reinecker, L. (red.). Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN), 3 s.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  27. 2012
  28. Udgivet

    Håndbog i Nørd

    Worm-Leonhard, M. (red.), Ahrenkiel, L. (red.), Ahrenkiel, L., Worm-Leonhard, M. & Skov Midtiby, T. jun. 2012 Ungdommens Naturvidenskabelige Forening. 64 s.

    Publikation: UndervisningKompendium/lecture notes

  29. Udgivet
  30. 2011
  31. Udgivet
  32. Udgivet
Forrige 1 2 Næste