Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Professor, ph.d

Campusvej 55

5230 Odense M

Danmark

Telefon: 65502224Mobiltelefon: 93507304

Vis graf over relationer

  1. 2018
  2. Udgivet

    Didaktik i udvikling

    Christensen, T. S. (red.), Elf, N. F. (red.), Hobel, P. (red.), Qvortrup, A. (red.) & Troelsen, S. (red.) 15 jun. 2018 1 udg. Klim. 384 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  3. Udgivet

    Introduktion: Didaktik i udvikling

    Christensen, T. S., Elf, N. F., Hobel, P. & Qvortrup, A. 15 jun. 2018 Didaktik i udvikling. Hobel, P., Christensen, T. S., Elf, N., Qvortrup, A. & Troelsen, S. (red.). s. 9-25 17 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  4. Accepteret/In press
  5. Udgivet

    Dialogen mellem almendidaktik og fagdidaktik: - komplementaritet og eklekticisme som didaktiske kernebegreber

    Qvortrup, A. 2018 Didaktik i udvikling. Christensen, T. S., Elf, N., Hobel, P., Qvortrup, A. & Troelsen, S. (red.). Århus: Klim, s. 29-43

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  6. Udgivet

    Gymnasiets samtidige almendannelse, iagttaget med afsæt i gymnasiereform 2017

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2018 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  7. Udgivet

    Hvad er skoleudvikling?

    Petersen, C. K. & Qvortrup, A. 2018 Læringsplatforme i den danske folkeskole. Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  8. Udgivet

    Implementering af læringsplatforme - Brug, værdier og samarbejde

    Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Qvortrup, A., Petersen, C. K., Svensson, L. Ø., Allsopp, B. B. & Dirckinck-Holmfeld, L. 2018 I : Læring og Medier (LOM). 10, 18, 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    Inclusion: Dimensions of inclusion in pedagogical practice

    Qvortrup, A. & Qvortrup, L. 2018 I : International Journal of Inclusive Education. 22, 7, s. 803-817

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  10. Udgivet

    Professionelle læringsfællesskaber i dagtilbud

    Qvortrup, A., Tjalve, L. T. & Laustsen, M. S. 2018 Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  11. Udgivet

    Uddannelsessystemets hensigt - fra perfektion og perfektibilitet over dannelse til entrepreneurskab og bæredygtighed

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2018 Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  12. 2017
  13. Udgivet

    Portfolio, refleksion og feedback

    Hansen, J. J., Qvortrup, A. & Christensen, I-M. F. 1 jul. 2017 I : Læring og Medier. 17, s. 1-12 12 s., 17

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLeder

  14. Udgivet

    Delrapport 4: Læringsplatformene i pædagogisk og didaktisk praksis: Potentialer og barrierer

    Hansen, J. J., Qvortrup, A. & Nortvig, A-M. 1 jun. 2017 20 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  15. Accepteret/In press

    Dannelse i uddannelse

    Qvortrup, A. & Bengtsen, S. S. 2017 (Accepteret/In press) Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Dealing with Conceptualisations of Learning. Learning Between Means and Aims in Theory and Practice

    Qvortrup, A. (red.) & Wiberg, M. (red.) 2017 Rotterdam: Sense Publishers. 154 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  17. Accepteret/In press

    Didaktik og læring

    Qvortrup, A. & Keiding, T. B. 2017 (Accepteret/In press) Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  18. Accepteret/In press

    Didaktikkens udvikling - mellem matter og meaning, mål og medier, fag, elever og læring

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 (Accepteret/In press) Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  19. Accepteret/In press

    Formålsdrevet uddannelse

    Qvortrup, A. (red.) 2017 (Accepteret/In press) Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  20. Udgivet

    Higher education journals as didactic frameworks

    Keiding, T. & Qvortrup, A. 2017 I : Higher Education Research and Development. s. 1-16

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  21. Udgivet

    Learning between means and aims

    Qvortrup, A. & Wiberg, M. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning: learning between means and aims in theory and practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 1-12

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  22. Udgivet

    Learning Objectives as Frameworks and Resources in Upper Secondary Education: Between Means and Aims

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning: Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers, s. 61-80

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  23. Udgivet

    Prerequisites of learning from various means and aim perspectives

    Wiberg, M. & Qvortrup, A. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning: Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers, s. 13-23

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  24. Afsendt
  25. Udgivet

    Undervisning mellem hensigt og uforudsigelighed

    Qvortrup, A. & Keiding, T. 2017 Dafolo Forlag A/S. 172 s. (Undervisning og læring).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  26. Accepteret/In press

    Undervisning mellem intentionalitet og uforudsige

    Qvortrup, A. & Keiding, T. B. 2017 (Accepteret/In press) Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

  27. 2016
  28. Udgivet

    An Interview with Anna Sfard

    Qvortrup, A. & Wiberg, M. 2016 On the Definition of Learning. Qvortrup, A., Wiberg, M., Christensen, G. & Hansbøl, M. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 323-336

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 Næste