Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Lektor, ph.d

Campusvej 55

5230 Odense M

Danmark

Telefon: 65502224

Mobiltelefon: 93507304

Vis graf over relationer

  1. 2017
  2. Udgivet

    Bedre studiemiljø og mindre frafald

    Rasmussen, H. F. & Qvortrup, A. 2017 I : GymPæd 2.0.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  3. Accepteret/In press

    Dannelse i uddannelse

    Qvortrup, A. & Bengtsen, S. S. 2017 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  4. Udgivet
  5. Udgivet
  6. Accepteret/In press

    Didaktik og læring

    Qvortrup, A. & Keiding, T. B. 2017 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  7. Accepteret/In press

    Didaktikkens udvikling - mellem matter og meaning, mål og medier, fag, elever og læring

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  8. Udgivet

    Fokusområde: Overgang og progression

    Krogh, E., Qvortrup, A. & Christensen, T. S. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 12-14

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    Fokusområde: Skole- og kompetenceudviklin

    Qvortrup, A. & Raae, P. H. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 32-36

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  10. Accepteret/In press

    Formålsdrevet uddannelse

    Qvortrup, A. (red.) 2017 Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  11. Udgivet

    Gymnasiets samtidige almendannelse, iagttaget med afsæt i gymnasiereform 2017

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  12. Udgivet

    Higher education journals as didactic frameworks

    Keiding, T. & Qvortrup, A. 2017 I : Higher Education Research and Development. s. 1-16

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  13. Udgivet
  14. Udgivet

    Learning between means and aims

    Qvortrup, A. & Wiberg, M. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning: learning between means and aims in theory and practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 1-12

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  15. Udgivet

    Learning objectives - as factors and resources between means and aims

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning. Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Om projekt gymnasiereform 2017

    Qvortrup, A. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 4-6

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  17. Udgivet

    Portfolio, refleksion og feedback

    Hansen, J. J., Qvortrup, A. & Christensen, I-M. F. 1 jul. 2017 I : Læring og Medier. 17, s. 1-12 12 s., 17

    Publikation: ForskningLeder

  18. Udgivet

    Prerequisites of learning from various means and aim perspectives

    Wiberg, M. & Qvortrup, A. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning. Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers, s. 13-23

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  19. Afsendt
  20. Udgivet

    Professionelle læringsfællesskaber i dagtilbud

    Qvortrup, A., Laustsen, M. S. & Tjalve, L. T. 2017 Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  21. Udgivet

    Uddannelsessystemets hensigt - fra perfektion og perfektibilitet over dannelse til entrepreneurskab og bæredygtighed

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  22. Udgivet

    Undervisning mellem hensigt og uforudsigelighed

    Qvortrup, A. & Keiding, T. 2017 Dafolo Forlag A/S. 172 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  23. Accepteret/In press

    Undervisning mellem intentionalitet og uforudsige

    Qvortrup, A. & Keiding, T. B. 2017 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  24. Udgivet

    Vejen til reformen 2017 – reformeringsprocesser i gymnasiet

    Qvortrup, A., Zeuner, L. & Raae, P. H. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 8-11

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  25. 2016
  26. Udgivet

    Almendidaktik og fagdidaktik

    Krogh, E., Christensen, T. S. & Qvortrup, A. 2016 Frederiksberg: Frydenlund Academic. 107 s.

    Publikation: FormidlingBog

  27. Udgivet

    An Interview with Anna Sfard

    Qvortrup, A. & Wiberg, M. 2016 On the Definition of Learning. Qvortrup, A., Wiberg, M., Christensen, G. & Hansbøl, M. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 323-336

    Publikation: ForskningBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 Næste