Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Ane Qvortrup

Lektor, ph.d

Campusvej 55

5230 Odense M

Danmark

Telefon: 65502224Mobiltelefon: 93507304

Vis graf over relationer

  1. 2018
  2. Udgivet

    Hvad er skoleudvikling?

    Petersen, C. K. & Qvortrup, A. 2018 Læringsplatforme i den danske folkeskole. Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  3. Accepteret/In press

    Implementering af læringsplatforme: - Brug, værdier og samarbejde

    Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Qvortrup, A., Petersen, C. K., Svensson, L. Ø., Allsopp, B. B. & Dirckinck-Holmfeld, L. 2018 (Accepteret/In press) I : Læring og Medier (LOM).

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  4. Udgivet
  5. 2017
  6. Udgivet

    Karrierelæring og overgang til videregående uddannelser

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. dec. 2017 Institut for Kulturvidenskaber. 62 s.

    Publikation: FormidlingRapport

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Et nyt blik på drenge i skolen

    Schønwandt Mortensen, B. & Qvortrup, A. aug. 2017 I : Gymnasiepædagogik. s. 9-31

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  9. Udgivet

    Portfolio, refleksion og feedback

    Hansen, J. J., Qvortrup, A. & Christensen, I-M. F. 1 jul. 2017 I : Læring og Medier. 17, s. 1-12 12 s., 17

    Publikation: ForskningLeder

  10. Udgivet
  11. Udgivet

    Bedre studiemiljø og mindre frafald

    Rasmussen, H. F. & Qvortrup, A. 2017 I : GymPæd 2.0.

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  12. Accepteret/In press

    Dannelse i uddannelse

    Qvortrup, A. & Bengtsen, S. S. 2017 (Accepteret/In press) Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  13. Udgivet
  14. Accepteret/In press

    Didaktik og læring

    Qvortrup, A. & Keiding, T. B. 2017 (Accepteret/In press) Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  15. Accepteret/In press

    Didaktikkens udvikling - mellem matter og meaning, mål og medier, fag, elever og læring

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 (Accepteret/In press) Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Fokusområde: Overgang og progression

    Krogh, E., Qvortrup, A. & Christensen, T. S. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 12-14

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  17. Udgivet

    Fokusområde: Skole- og kompetenceudvikling

    Qvortrup, A. & Raae, P. H. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 32-36

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  18. Accepteret/In press

    Formålsdrevet uddannelse

    Qvortrup, A. (red.) 2017 (Accepteret/In press) Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  19. Udgivet

    Gymnasiets samtidige almendannelse, iagttaget med afsæt i gymnasiereform 2017

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Formålsdrevet uddannelse. Qvortrup, A. (red.). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet

    Higher education journals as didactic frameworks

    Keiding, T. & Qvortrup, A. 2017 I : Higher Education Research and Development. s. 1-16

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  21. Udgivet

    Learning between means and aims

    Qvortrup, A. & Wiberg, M. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning: learning between means and aims in theory and practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). Rotterdam: Sense Publishers, s. 1-12

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  22. Udgivet

    Learning objectives - as factors and resources between means and aims

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning. Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  23. Udgivet

    Om projekt gymnasiereform 2017

    Qvortrup, A. 2017 I : GymPæd 2.0. 17, s. 4-6

    Publikation: FormidlingTidsskriftartikel

  24. Udgivet

    Prerequisites of learning from various means and aim perspectives

    Wiberg, M. & Qvortrup, A. 2017 Dealing with Conceptualisations of Learning. Learning Between Means and Aims in Theory and Practice. Qvortrup, A. & Wiberg, M. (red.). The Netherlands: Sense Publishers, s. 13-23

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  25. Afsendt

    Professionel kapital og realtidsdata i et dansk gymnasium

    Qvortrup, A., Schønwandt Mortensen, B. & Rasmussen, H. F. 2017 (Afsendt) I : Cepra-Striben.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  26. Udgivet

    Professionelle læringsfællesskaber i dagtilbud

    Qvortrup, A., Laustsen, M. S. & Tjalve, L. T. 2017 Dafolo Forlag A/S.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  27. Udgivet

    Uddannelsessystemets hensigt - fra perfektion og perfektibilitet over dannelse til entrepreneurskab og bæredygtighed

    Qvortrup, A. & Rasmussen, H. F. 2017 Den professionelle og moderne didaktik(er). Dafolo Forlag A/S

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 Næste